1 Mart 2013

Bebekler İçin Besleyici Kahvaltı-2

Daha önce de kızıma hazırladığım bunun çok benzeri bir kahvaltının tarifini vermiştim. Yine bulamaç bir kahvaltı ama yiyen çocuklar için tabii güzel olanı  her şeyi tek tek vermek. İçine bebe bisküvisi de koyuyorum bebe bisküvileriyle ilgili de zaman zaman şaibeler çıkıyor, evde bebe bisküvisi tariflerinden de denemeyi düşünüyorum başarılı olan sonucu sizinle de paylaşırım.Yumurtayı ve sütü organik olanlardan tercih ediyorum. Hurma besin değeri çok yüksek bir yiyecek mutlaka çocuklarınızın beslenmesinde yer almasını sağlamanızı öneririm.
1-2 adet hurma
1 yumurta
1 çay kaşığı pastörize tereyağı
1 çay kaşığı bal
1 tatlı kaşığı labne peyniri
4-5 adet bebe bisküvisi
Bunları ezmeye yarayacak kadar süt.
 Ben hurmayı da ezebilmek için blender kullanıyorum ama diğerleri çok rahatlıkla çatalla ezilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder