16 Mart 2009

Tahinli gözleme


Hafta sonu kardeşim kahvaltıda bizde olunca ben de değişik birşeyler ikram etmek istedim. Hazır yufkadan yapılan yine pratik bir tarif.Katmeri çağrıştırıyor. Yufkaları 4e bölerek yaptım. Bir yufkayı dörde böldükten sonra iki kenarını yanlarından ortada birleştirecek şekilde katlayın. Ben tahini göz kararı koydum herhalde iki kaşık yeterli olur. Yufkaya tahini sürüp şeker serpin. Tekrar katlayın . Kızgın teflon tavada her iki tarafı kızarana kadar pişirin.Tavaya ilk parça gözlemenizi koyarken çok az yağ gezdirin diğerleri için pek gerekmiyor. Tavadan aldıktan sonra margarin veya tereğağıyla yağlayın.
Bu tarifi 40. hafta porselen demlik çay saati için http://missgibi.blogcu.com/ arkadaşıma gönderiyorum.

4 yorum:

  1. Gerçekten de tahinli katmer gibi olmuş. Denemek lazım mutlaka.
    Sevgilerimle:)...
    aslı

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aslı,
    Yorumun ve sayfamı ziyaret ettiğin için teşekkür ederim.Katmer seviyorsan bunu da dene tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. tarifin yayında şimdi bakabilirsin canım..s.evgiler...

    YanıtlaSil
  4. mis gibi gercekten
    afiyet bal şaker olsun yanında çay hımmm oh deymeyin keyfimize demi
    ellerin dert görmesin arkadaşım
    sevgiler
    sevil

    YanıtlaSil