17 Şubat 2009

Geçen hafta neler yaptım

Anneannemin benim için bahçesinden topladığı otları değerlendirdim. Ebegümecinden kıymalı ıspanak yemeği gibi yemek yaptım. Turpotunu da yumurtalı ıspanak gibi kavurarak yaptım. Isırgan otunu da salata olarak değerlendirdim. İyice yıkadıktan sonra yağ ve limon gezdirdim, bence böyle güzel oldu, domates ve taze soğan da ilave edilebilir belki. Hafta sonu havuçlu revani tarifini denemek istemiştim ki tepsiyi fırından çıkarırken elimden kaydı ve tepetaklak oldu. ama azmin elinden birşey kurtulamaz. Tepsiden düşmeden kalan toplam iki kaşık kadar tatlının üstüne şerbet döküp tadına bakmayı başardım. Bir de tahinli çörek denedim tadı güzeldi ama biraz fazla kızarmış oldukları için fotoğraflamadım. Başka mutfak maceralarında görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder