1 Kasım 2012

Mozaik Pastaya Değişik Bir Yaklaşım

Tarif Sevgili Umut Sepeti'nden. O tarifi çikolatalı parfe tarifi olarak vermiş,görüntüsü de oldukça hoş. ona da muhakkak bakın derim.Bana gelişmiş versiyon mozaik pasta gibi geldiğiiçin bu ismi verdim.
Bilinen malzemelerle yeni birşey ortaya çıkarayım, tatlı krizimi bir lokmasıyla sonlandırayım derseniz hemen deneyin.
4 paket çikolatalı canpare bisküvi
1 paket çikolata sos
1 paket(80 gr) antep fıstıklı çikolata
1 paket kakaolu krem şanti
1 fincan antep fıstığı
çikolata sos ve krem şanti için paketlerin üzerinde yazan miktarda süt

Krem şantiyi sütle çırpıp hazırlıyoruz, canpareleri ufalayıp krem şantiye ekliyoruz.Çikolata sosunu tarife göre hazırlayıp birazını üzerine dökmek için ayırıyoruz. Ben ağır olmasın diye suyla hazırladım.Çikolata sosunu, bıçakla ufak ufak böldüğümüz çikolataları ekliyoruz. Umut sepeti arkadaşım, silikon kek kalıbına dökmüş. Bence silikon kalıbı olmayanlar streç film kapladıkları kek kalıplarını kullanabilirler.Ben çikolata sosunu suyla yaparken galiba biraz fazla su eklemişim, şekil veremeyeceğimi farkedip kuplara koydum. Buzlukta 3 saat dondurduktan sonra üzerini süslemek için azıcık süt ekleyip ısıttığınız çikolata sosundan ayırdığınız miktarı kullanın, afiyet olsun

1 yorum:

  1. hem pratik hem lezzetli eline sağlık...İzlemeye aldım mutlu hafta sonları dilerim..

    YanıtlaSil